• Naši odborníci poznajú vaše odvetvie a vaše požiadavky
  • Vďaka našej globálnej sieti sme vám nablízku vždy a všade, kde nás potrebujete
  • Máme odborné znalosti a nástroje na poskytovanie optimálneho poradenstva a podpory
Kontaktujte nás
Výhody pre Vás

Flexibilné používanie
To je možné vďaka inovatívnej technológii MOVITRANS® spot, ktorá umožňuje použitie aj na verejných priestranstvách.

Optimalizovaný výkon
Systémy sa môžu jednoducho nabíjať pri prenose záťaže a v závislosti od aplikácie sú možné rôzne stratégie nabíjania a kapacity.

Vysoká svetlá výška
MOVITRANS® spot prenáša energiu cez vzduchovú medzeru medzi nakladacou doskou a zberačom.

Jednoduché prispôsobenie
MOVITRANS® spot sa dá vďaka systémovým modulom ľahko prispôsobiť meniacim sa úlohám a úpravám systému.

Nižšie prevádzkové náklady a vyššia energetická účinnosť
MOVITRANS® spot sa ľahko používa, trvalo minimalizuje náklady na údržbu a vďaka najmodernejším technológiám komponentov je vysoko účinný.

MOVITRANS® line – Systém bezkontaktného prenosu energie MOVI-DPS® napájanie

Spoľahlivé bezkontaktné napájanie s MOVITRANS® - teraz k dispozícii aj bez rozvádzača

In many production facilities, machines and systems have to be connected over lengthy distances. In the past, expensive and high-maintenance conveyor belts or vehicles requiring a human driver were needed for this task. Nowadays, mobile transport systems easily bridge such distances.

If storage material and goods have to be transported over these long distances both as quickly as possible and clean at the same time, our MOVITRANS® is the perfect energy supply system for automated guided vehicles. This also applies to contamination-sensitive areas where contamination caused by energy transfer has to be avoided.

The solution: With MOVITRANS®, the socket is basically on board. The energy transfer is contactless via an air gap which makes the electromagnetic connection entirely maintenance-free and wear-free. This contactless energy supply enables high speeds of more than 10 m/s.

It operates on the principle of inductive energy transfer. Electrical energy is transferred without contact from a fixed conductor or in a stationary manner from a breakpoint via a field plate (charging plate) to one or more mobile consumers. Time-consuming, cumbersome cable carrier and conductor rail systems have become a thing of the past

Kontaktný formulár Celosvetové lokality

Aktiváciou tohto videa spoločnosť Youtube prenesie údaje do USA. Viac informácií nájdete v našich zásadách ochrany osobných údajov.

Vlastnosti

  • Plánovanie projektu pre prenos energie bez obmedzení
  • Bezpečný bodový prenos energie
  • Flexibilné použitie aj na verejných priestranstvách
  • Kompaktná štruktúra s vysokou hustotou výkonu
  • Všetky pripojovacie káble sú pripojiteľné
  • Veľmi vysoká účinnosť
  • Možnosť kombinácie s hybridnými koncepciami skladovania energie
  • Jednoduchá inštalácia a automatické spustenie
  • Bez opotrebovania a s nízkymi nárokmi na údržbu

Bezpečné odpojenie

SAFS:
Bezpečné odpojenie napájania pri nečinnosti terénnych dosiek

Aby sa zabránilo vystaveniu ľudí neviditeľným elektromagnetickým poliam, naša technológia MOVITRANS® obsahuje jedinečnú bezpečnostnú funkciu "SAFS". Táto skratka znamená Safe AC Field Stop (AC = striedavý prúd). Funkcia SAFS zabezpečuje bezpečné vypnutie magnetického poľa, ak sa na mieste držania mimo času nabíjania nenachádza žiadne vozidlo, čím sa miesto nabíjania stáva bez poľa.

Funkcia SAFS spĺňa požiadavky na úroveň bezpečnosti SIL2:

  • Keď je funkcia aktivovaná, do terčíka netečie žiadny striedavý prúd a nevzniká žiadne striedavé elektromagnetické pole.
  • Na dosiahnutie tohto cieľa sa na jednom vstupe generuje bezpečný, dvojkanálový a odpojiteľný 24 V signál, ktorý blokuje výstup generujúci vysokú frekvenciu.
  • Funkcia SAFS zodpovedá norme ISO 13849 na výkonnostnej úrovni d (PL d) a norme IEC 61800-5-2 pre systémy pohonov.

Oblasti použitia

Ideálne na flexibilnú prepravu materiálu a osôb - bez ohľadu na odvetvie:

  • Sťahovanie ľudí
  • Autonómne mobilné systémy
  • Preprava paliet

Decentralizovaná zásobovacia jednotka TES30

  • Nie je potrebná žiadna rozvodná skriňa
  • Výkon: 8 kW
  • Sieťové napätie U: 380 V - 500 V ± 10 %
  • Stupeň ochrany: IP54
  • Všetky vstupy a výstupy zariadenia sú navrhnuté ako konektory

Kompenzačný box TCS50

  • Kompenzuje indukčnosť napájacieho kábla a indukčnosť dosky poľa
  • Stupeň ochrany: IP65

TFS10A (pozri obrázok) a TFS50A

  • Indukčné bodové nabíjanie
  • Vysoká kapacita nabíjania až do 11 kW
  • Vhodné na použitie s vysokozdvižnými vozíkmi
  • Možnosť montáže do podlahy (TFS10A) alebo s inštalačnými doskami (TFS50A)

Inštalačná doska TIS30A

  • MOVITRANS® spot s TFS50A možno inštalovať bez narušenia podlahy.
  • Plochy sa dajú rýchlo montovať a demontovať spojením inštalačných dosiek s drážkou a perom pomocou skladačkového systému. Tým sa zvyšuje flexibilita a prispôsobivosť vášho závodu.

MOVI-DPS® (Riešenie Power Solution) EKV jednotka na uskladnenie energie / EKV jednotka na uskladnenie energie

  • Úložnú jednotku možno nakonfigurovať podľa energetických požiadaviek
  • Skladovanie energie alebo vyrovnávanie špičkového zaťaženia pomocou dvojvrstvových kondenzátorov
  • Rýchly a priamy príjem a uvoľňovanie energie
  • Možný vysoký počet nabíjacích cyklov
  • Možno pripojiť úložné moduly s článkami 100-F alebo 350-F
  • Na monitorovanie napätia a teploty v sklade je možné pripojiť ďalší signálny kábel

Certifikáty, zhoda

Pre všetky MOVITRANS®spot uvedené komponenty:

  • CE (Európa)
  • EAC (Arménsko, Bielorusko, Kazachstan, Kirgizsko, Rusko)
  • UKCA (Veľká Británia)

Celkovo je decentralizovaný bezkontaktný systém prenosu energie MOVITRANS® ideálnou voľbou, ak chcete udržať nízke náklady a zvýšiť produktivitu:

V neposlednom rade je spustenie a prevádzka decentralizovanej a bezkontaktnej technológie MOVITRANS® veľmi jednoduchá.

Tobias Nittel, produktový manažér pre decentralizovanú pohonnú techniku v spoločnosti SEW-EURODRIVE:

"Modulárny automatizačný systém MOVI-C® dáva zákazníkom možnosť realizovať svoju aplikáciu s meničmi v riadiacej skrini aj s elektronikou pohonu, ktorá je umiestnená v blízkosti motora alebo je do neho integrovaná. Navyše tak môžu urobiť bez toho, aby zaznamenali akékoľvek rozdiely z hľadiska plánovania projektu, manipulácie a výkonu. Podstatnou súčasťou platformy je digitálna integrácia motora. Tá podporuje automatické spúšťanie hnacieho ústrojenstva a tiež zabezpečuje, aby sa rôzne signály zo snímačov mohli prenášať z motora do elektroniky bez toho, aby boli potrebné ďalšie inštalačné práce."