Nízke vibrácie
vďaka exaktnej presnosti delenia delených ozubených vencov podľa ISO 8 (AGMA 8).
Jednoduchá výmena,
pretože vďaka rozdeleniu na jednotlivé segmenty nie je nutné demontovať celý prstenec.
Vyššia životnosť,
pretože vďaka správnemu dimenzovaniu a mazaniu je ozubený veniec ADI prakticky neopotrebiteľný.
Bežné ozubené vence sú spravidla tvorené dvoma až štyrmi segmenty a ich spracovanie prebieha v zmontovanom stave. Vyžaduje si to enormne veľké a drahé zariadenia na výrobu, manipuláciu a tepelné spracovanie. Veľkosť súčasti navyše znamená nevýhody s ohľadom na kvalitu odliatku a tepelné spracovanie.
Ozubené vence SEW-EURODRIVE sú naopak vždy rozdelené na niekoľko zhodných segmentov. Komponenty sú preto krátke a praktické. Kombinácia najmodernejšej materiálovej technológie a efektívnych výrobných metód znamená odstránenie nevýhod klasického riešenia a prináša ďalšie výhody.
Spoločnosť SEW-EURODRIVE používa na ozubené vence výlučne bainitickú liatinu s guľôčkovým grafitom (ADI/Austempered Ductile Iron). Jej pevnosť v ťahu klasické materiály nedosahujú.
ADI je opísaná v týchto medzinárodných normách:
Spoločnosť SEW-EURODRIVE nedodáva iba ozubený veniec, ale ponúka vám kompletnú pohonnú jednotku. Na želanie získate optimálnu priemyselnú prevodovku s hnacím pastorkom, základ, obloženie a množstvo ďalších doplnkov. Pastorok možno pritom namontovať priamo na hnacom hriadeli alebo uložiť zvlášť (stojaté ložisko). Na otáčanie pece možno použiť aj viac pohonov, takže je výkon rozložený. Takto možno dosiahnuť veľké krútiace momenty aj s malými, účinnejšími pohonnými jednotkami.
Riešenia pohonu s ozubenými vencami si všeobecne vyžadujú konzultácie, preto vás – výrobcov a prevádzkovateľov zariadení – podporíme pri všetkých aplikáciách. Špecialisti zo spoločnosti SEW-EURODRIVE sa na procese podieľajú od poradenstva až po odbornú montáž a uvedenie do prevádzky. Zaistíme tým technicky a ekonomicky najlepšie riešenie.