Ušetrite čas
Pohonný systém, poháňaný valec a prevodový motor si môžete jednoducho objednať len u jedného dodávateľa: SEW-EURODRIVE.
Naša online podpora
ponúka jednoduchú konfiguráciu a 3D údaje pre všetky dĺžky a varianty jednoduchým stlačením tlačidla.
Viac ako trhový štandard
ECDriveS® ponúka vyšší výkon a preťažiteľnosť ako porovnateľné riešenia.
Jednoduchá implementácia úloh polohovania
S integrovaným snímačom v ECDriveS®.
Výber možností ovládania
Centralizované riadenie prostredníctvom PLC alebo decentralizované, inteligentná manipulačná logika pre akumuláciu nulového tlaku a mnoho ďalšieho.
Sieťové riešenia odolné voči budúcnosti
S rozhraním Ethernet.
Náš pohon ECDriveS® je jednosmerný pohon vo verziách 24 V alebo 48 V s trvalým výkonom do 65 W a dynamickým výkonom do 130 W, ktorý je optimalizovaný pre typické výkonové rozsahy valčekových dopravníkov používaných v ľahkej manipulačnej technike. Jednotky ECDriveS® sú pozoruhodné nielen svojím jednoduchým používaním - stačí ich pripojiť a je hotovo - ale aj svojou prispôsobivosťou. Veľmi ľahko sa integrujú a uvádzajú do prevádzky a po uvedení do prevádzky vykazujú vynikajúcu odolnosť a dlhú životnosť.
Pohonný systém ECDriveS® dopĺňa naše široké portfólio štandardných prevodových motorov, motorových spúšťačov a decentralizovaných pohonov pre intralogistiku v rozsahu nízkych výkonov.
Pohon je priamo integrovaný do dopravného valca alebo sa môže použiť aj ako univerzálny prevodový motor. Konštrukcia ponúka maximálnu spoľahlivosť, vynikajúci krútiaci moment a plynulú a tichú prevádzku aj v tých najnáročnejších aplikáciách.
Motorový valec je k dispozícii v 2 variantoch - s integrovanou alebo externou komutačnou elektronikou ako motorový valec ECR-I alebo ECR-A.
Motorový valec ECR-A sa ovláda prostredníctvom diaľkovo ovládanej komutačnej elektroniky a digitálneho rozhrania motora s riadením zón na báze Ethernetu. Riadiaca jednotka ECC-DFC so zbernicou sa vyznačuje integrovanou dopravnou logikou, ktorá okrem dopravy s nulovým protitlakom dokáže decentralizovane riešiť aj celý rad ďalších dopravných úloh.
Motorové valce ECR-I používajú analógový štandard 0 - 10 V a sú navrhnuté tak, aby boli kompatibilné s mnohými motorovými regulátormi tretích strán. Okrem analógového ovládania má motorový valec ECR-I kompletné rozhranie I/O liniek.
Valčekové pohony ECR Prevodové motory ECG | ||||||
Komutačná elektronika | Integrovaná elektronika | Externá elektronika | ||||
Typ | ECR-IA2M | ECG-IA2M | ECR-A2M | ECG-A2M | ECR-A4M | ECG-A4M |
Napätie | 24 V | 24 V | 48 V | |||
Výkon (pri 20 °C) | 40 W | 50W | 50W | |||
Preťaženie | 150% | 200% | 200% | |||
Počet prevodových stupňov / kódov rýchlosti | 6 | 5 | 11 | 8 | 5 | |
Prevodový pomer i | 6,8 - 45 | 11 - 45 | 3 -45 | 9 - 67 | 11 - 45 | |
Menovitá rýchlosť ECR v m/min. | 19,8 - 134 | - | 20,3 – 304 | - | 24,6 – 100 | |
Nominálna rýchlosť ECG v 1/min. | - | 128 -528 | - | 86,7 - 645 | 155,5 – 637,5 | |
Špičkový krútiaci moment Ma_pk Nm | 0,7 -4,6 | 1,1 -4,6 | 0,5 - 6,4 | 1,4 -9,5 | 2,0 – 8,1 | |
Menovitý krútiaci moment Ma_N Nm (at 20°C) | 0,45 - 2,7 | 0,7 – 2,7 | 0,2 - 2,7 | 0,6 - 4 | 1,0 – 3,6 | |
Menovité napätie V | 24 V | 24 V | 48 V | |||
Nominálny prúd v A | 2,5 | 3 | 1,9 | |||
Rozsah nastavenia | 1 : 10 | 1 : 10 | 1 : 12 | |||
Stupeň ochrany | IP 54 (voliteľné IP66 len pre ECR) | |||||
Rozsah teplôt | Valček ECR: -10 – 40 °C (-30 °C voliteľný), prevodový motor ECG -30 – 40 °C. |
Zariadenia sú vhodné na všetky ľahké manipulačné úlohy s prevádzkou S1 a výkonom do 40 W.
Príklad: akumulácia nulového tlaku
Príklad: umiestnenie prepravovaného materiálu