Tipy Online podpory

  • SEW obrázok

Do digitálneho sveta pomocou skenovania

Pomocou QR kódu na výrobku vám ponúkame rýchly prístup k našim digitálnym službám. Jednoducho naskenujte QR kód na výrobku a začnite ihneď pracovať!

Náš digitálny prístup - Vaša pridaná hodnota

SEW obrázok

Všetky dôležité informácie a služby, od uvedenia do prevádzky až po údržbu a opravu, sú vám k dispozícii na cestách. Stačí naskenovať QR kód na výrobku a môžete vyraziť - vyskúšajte to!

Chcete vedieť ako?

Smartfón ako pomocník
Smartfón ako pomocník

Video se nahrává...

Smartfón ako pomocník

V tomto videu sa podrobne dozviete, ako vám QR kód a Digital Services Cockpit môžu pomôcť pri vašej práci.

Najdôležitejšie v skratke

Ktoré produkty majú QR kód?

Kód QR sa v súčasnosti dodáva na 80 percent našich produktov v rôznych krajinách. V roku 2022 budú aj všetky ostatné výrobky so sériovým číslom dostávať produktový štítok na celom svete.

Ako naskenovať QR kód?

Štítok výrobku môžete naskenovať pomocou mobilného zariadenia pomocou fotoaparátu alebo aplikácie skenera alebo použiť aplikácie od spoločnosti SEW-EURODRIVE, napríklad novú aplikáciu IoT alebo aplikáciu SEW product ID plus. URL adresa uložená v QR kóde vás privedie priamo k príslušnému výrobku v Digital Services Cockpit. Takto môžete v priebehu niekoľkých sekúnd získať potrebné informácie na svojom smartfóne alebo tablete.

Aké funkcie mám k dispozícii prostredníctvom digitálnej služby Cockpit?

Použite QR kód na prístup k digitálnym službám SEW-EURODRIVE. Tu máte k dispozícii informácie a funkcie špecifické pre daný výrobok. Štítok výrobku s QR kódom a kokpit digitálnych služieb slúžia predovšetkým ako rýchly prístup k online podpore, keď ste priamo pri stroji alebo systéme. Výber funkcií je vždy rovnaký: technické údaje o výrobku, dokumentácia, náhradné diely, správa porúch a kontakt. Inými slovami, presne to, čo v danom okamihu pre svoj výrobok potrebujete. Pripravujú sa nové funkcie pre inštaláciu a uvedenie do prevádzky, monitorovanie stavu a prediktívnu údržbu.

Aké sú digitálne služby?

Naša digitálna služba Cockpit vám poskytuje rýchly prístup k často požadovaným službám:

  • Prístup k technickým údajom o výrobku
  • Prístup k dokumentácii a príručkám k jednotlivým produktom
  • Kontrola montážnej polohy pomocou obrázka CAD
  • Pomoc pri analýze porúch
  • Pomoc pri výbere náhradných dielov
  • Odoslanie žiadosti o službu
  • Kontaktujte 24-hodinový servis SEW-EURODRIVE
  • Aké sú digitálne služby?

Výhody pre Vás

  • Okamžitý vstup do "digitálnych služieb" prostredníctvom produktu

    od spoločnosti SEW-EURODRIVE. Podporíme vás pri vašej práci od uvedenia do prevádzky až po údržbu a opravy.
  • Rýchla reakcia v prípade porúch

    prostredníctvom riadenej analýzy porúch, možnosť priamej žiadosti o servis alebo objednanie náhradných dielov.
  • Podpora počas inštalácie a uvedenia do prevádzky

    rýchly prístup k údajom o výrobku a dokumentácii, ako aj kontrola polohy inštalácie na základe zobrazenia výrobku v systéme CAD
  • K dispozícii pre Vás nepretržite a všade

    bez ohľadu na to, kedy a kde.
Futuristické antracitové pozadie so širokým červeným pruhom s logom Online Support vpredu

Radi Vám pomôžeme.

Máte nejaké otázky týkajúce sa vytvárania šablón v Online podpore? Stačí nám poslať správu.

Kontaktujte nás