Elektronická výmena údajov (EDI)
Chcete svoj kompletný manažment objednávok realizovať elektronickou cestou? Od zákazky cez dodávku až po fakturáciu – s elektronickou výmenou údajov (EDI) je to možné!
Chcete svoj kompletný manažment objednávok realizovať elektronickou cestou? Od zákazky cez dodávku až po fakturáciu – s elektronickou výmenou údajov (EDI) je to možné!
Každodenne sa manuálne spracuje obrovské množstvo papierových dokumentov, ako sú napríklad objednávky alebo faktúry. A následne sa doručujú bežnými prepravnými cestami – poštou, faxom alebo e-mailom. S modulmi elektronickej výmeny údajov (EDI)DriveBenefits sa dostanete o dôležitý krok ďalej: k integrovanému riešeniu na prenos údajov objednávky, potvrdenie zákazky, oznámenie o dodávke a o faktúre. Využite obrovský potenciál automatizácie, ktorý vám EDI ponúka.
Elektronická výmena údajov stručne: EDI opisuje elektrické odovzdávanie informácií k objednávkam, dodávkam a faktúram medzi našimi aplikačnými systémami. Systémy si automatizovane vymieňajú potrebné údaje, ručné zadávanie údajov nie je potrebné. EDI vám tak ponúka najefektívnejšiu formu prenosu údajov v oblasti „Dopyt a ponuka“.
EDI vás posunie vpred! Vďaka automatizácii vašich obchodných operácií sa v budúcnosti vyhnete ručným procesom zasielania a evidencie a súčasne dosiahnete cennú úsporu času a nákladov. A dosiahnete rozsiahlu transparentnosť, prehľadnosť a urýchlenie procesov.
Akým spôsobom sa s nami v rámci EDI spojíte, o tom rozhodujete vy:
Jednoduchšie a nákladovo optimalizované spracovanie a realizácia procesov v rámci úplného hodnototvorného reťazca: od inžinieringu až po údržbu. Ako? Získajte viac informácií o riešeniach procesovDriveBenefits.
Máte konkrétnu otázku a chceli by ste od nás poradiť? Pošlite nám správu so svojimi otázkami.
Kontaktujte násPotrebujete poradiť s konkrétnou otázkou? Stačí nám poslať správu s vašimi otázkami.
Kontaktujte nás