Elektronická fakturácia
Chcete optimalizovať spracovanie doručených faktúr a súčasne zoštíhliť svoje administratívne procesy? Pomôžeme vám zvýšiť efektivitu vašich procesov!
Chcete optimalizovať spracovanie doručených faktúr a súčasne zoštíhliť svoje administratívne procesy? Pomôžeme vám zvýšiť efektivitu vašich procesov!
S elektronickou fakturáciou (e-Invoicing)DriveBenefits vám ponúkame ďalšiu možnosť ako zvýšiť efektivitu procesov. Zákon o zjednodušení daňovej evidencie z roku 2011 (obsahuje zmenu § 14 ods. 1 a 3 zákona o dani z obratu) nám umožňuje zasielať vám faktúry elektronicky e-mailom ako súbor PDF. Tieto elektronické dokumenty obsahujú všetky povinné údaje pre faktúry vyžadované legislatívou. Nie je potrebný digitálny podpis.
Faktúrami vo formáte PDF zasielanými e-mailom je možné kompletne nahradiť faktúry doteraz zasielané v papierovej podobe. V e-maile od nás dostanete vždy jednu faktúru. Voliteľne možno okrem súboru PDF vytvoriť a zaslať fakturačný súbor XML, aby sme štruktúrovanými fakturačnými údajmi ešte lepšie podporili automatické spracovanie. Alebo môžete ísť ešte o krok ďalej – so zasielaním faktúr prostredníctvomEDI. Radi vám poradíme, aký postup je pre vás najvhodnejší.
Elektronická fakturácia – presvedčivo dobrá! Pomocou funkcie e-Invoicing zoštíhlite aj vy svoje administratívne procesy. Ušetrite čas a náklady na administratívu tak, že prejdete na elektronické zasielanie faktúr. Profitujte zo zjednodušenej internej distribúcie svojich faktúr a urobte súčasne niečo aj pre životné prostredie. Prijímaním elektronických faktúr znížite spotrebu papiera, skrátia sa dopravné trasy a automatizujú sa vaše administratívne procesy.
Prejdite na elektronickú fakturáciu teraz!
Jednoduchšie a nákladovo optimalizované spracovanie a realizácia procesov v rámci úplného hodnototvorného reťazca: od inžinieringu až po údržbu. Ako? Získajte viac informácií o riešeniach procesovDriveBenefits.
Máte konkrétnu otázku a chceli by ste od nás poradiť? Pošlite nám správu so svojimi otázkami.
Kontaktujte nás